Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Dokładamy wszelkich starań, by  zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.
Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, prosimy spisać protokół reklamacyjny
 w obecności kuriera (w przypadku wysyłki kurierem). Przysługuje Państwu również odmowa przyjęcia uszkodzonej przesyłki, w takim przypadku prosimy o kontakt ze Sprzedającym.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Sklepem.

 

Zwroty

Mamy nadzieję, że zamówione przez Ciebie produkty spełniają Twoje oczekiwania. Gdyby jednak coś okazało
się nie tak - skontaktuj się z nami.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Do zwrotu należy dołączyć DOWÓD ZAKUPU - bez dokumentu zwrot nie zostanie uznany.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Szczegóły dotyczące Prawa odstąpienia od Umowy, znajdują się w Regulaminie Sklepu w § 10.

 

Formularz zwrotu- POBIERZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl